SEM
(Google Adwords, Bing, Seznam, Yandex itd.)

Zaštitni znak VELUX kao ključna riječ

Prodavačima koji promoviraju i prodaju proizvode VELUX i konkurentske proizvode je dozvoljeno da kupe zaštitni znak VELUX kao ključne riječi radi usmjeravanja saobraćaja na dolazne stranice koje prikazuju samo proizvode VELUX.

Prodavači koji promoviraju i prodaju proizvode VELUX i konkurentske proizvode ne smiju kupiti zaštitni znak VELUX kao ključnu riječ radi usmjeravanja saobraćaja na dolazne stranice koje prikazuju proizvode koji nisu originalni proizvodi VELUX.

Prodavačima koji promoviraju i prodaju samo konkurentske proizvode nije uopće dozvoljeno da kupe zaštitni znak VELUX kao ključnu riječ.

Zaštitni znak VELUX u tekstu oglasa

Prodavači koji promoviraju i prodaju proizvode VELUX i konkurentske proizvode smiju koristiti zaštitni znak VELUX u URL-u za prikaz (poddomeni) u tekstu oglasa ako tekst oglasa usmjerava saobraćaj na dolazne stranice koje prikazuju samo proizvode VELUX. Prodavači neće biti ovlašteni za korištenje zaštitnog znaka VELUX u naslovu ili opisnim redovima teksta oglasa.

Prodavači koji promoviraju i prodaju proizvode VELUX i konkurentske proizvode ne smiju koristiti zaštitni znak VELUX u URL-u za prikaz u tekstu oglasa za usmjeravanje saobraćaja na dolazne stranice koje prikazuju proizvode koji nisu originalni proizvodi VELUX.

Prodavačima koji promoviraju i prodaju samo konkurentske proizvode nije uopće dozvoljeno da koriste zaštitni znak VELUX u URL-u za prikaz.

VELUX i Google ne dozvoljavaju manipulaciju tekstom, npr. „VELUXroletne”, radi omogućavanja korištenja zaštitnog znaka VELUX u tekstu oglasa. Grupa VELUX bilježi sva kršenja i prijavljuje ih Googleu.

Google Shopping (PLA)

Zaštitni znak VELUX kao ključna riječ

Google dozvoljava prodavačima koji prodaju i promoviraju proizvode VELUX i konkurentske proizvode da kupe zaštitni znak VELUX kao ključne riječi u svim pretraživačima radi usmjeravanja saobraćaja ka svojim trgovinama i stranicama.

Tekst za Google Shopping

Grupa VELUX ne dozvoljava prodavačima konkurentskih proizvoda da koriste zaštitni znak VELUX u tekstu za Google Shopping, npr. „VELUX prozori”. Umjesto toga, prodavačima se preporučuje korištenje općenitih izraza kao što su „krovni prozori” ako žele usmjeriti saobraćaj na dolazne stranice koje prikazuju samo konkurentske proizvode.

Slike za Google Shopping

Prodavači ne smiju koristiti originalne VELUX slike za promoviranje konkurentskih proizvoda putem usluge Google Shopping.

SEO

Naslovi stranica, metaopisi, naslovi/zaglavlja, ALT oznake na slikama i gradnja veze

Proizvođači koji promoviraju i prodaju konkurentske proizvode ne smiju koristiti zaštitni znak VELUX, npr. „VELUX krovni prozori”, „VELUX prozori” ili „VELUX roletne” u naslovima stranica, naslovima/zaglavljima, metaopisima i ALT oznkama na slikama radi promoviranja stranica koje prodaju proizvode koji nisu proizvodi VELUX.

Pored toga, prodavači ne smiju koristiti zaštitni znak VELUX za gradnju veze sa stranicama koje prodaju ili promoviraju konkurentske proizvode.